Haberler
Özel İnsanlar Sergisini Ziyaret Ettik.

Nevşehir Devlet Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezinde eğitim gören akıl ve ruh sağlığı hastalarının yapmış olduğu ve Nevşehir Devlet Hastanesi Poliklinikler girişinde sergilenen eserler ziyaret edildi.

AHEF'i Ziyaret Ettik

Ziyaretlerimiz sırasında üyemiz AHEF (Aile Hekimleri Federasyonu) Yönetim Kurulu Üyesi Uzm Dr. Erkut COŞKUN'a 2017 yılı takvimimizi ve şubemiz tarafından yaptırılan bardağı takdim ettik.

Gök Girsin, Kızıl Çıksın.

15 Temmuz akşamı ülkemizde yaşanan darbe kalkışmasına başta kahraman TÜRK askeri ve milletimiz dur demiştir. Darbe protestoları ve şehitlerimizi anma törenleri yapılmaktadır.

Haberimiz Star Gazetesinde Çıktı.

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şube Başkanı Turgay Çetin, Star TV ekranlarında yayınlanan Kara Sevda dizisinde sağlık çalışanlarını rencide etmesi ve sağlıkta şiddeti normal bir durummuş gibi göstermesi ile ilgili basın açıklaması yaptı. Çetin yapmış olduğu açıklamada;

Ziyaretlerimize Devam...

Geleneksel hale getirmiş olduğumuz sağlık çalışanları ziyaretlerimizde, haftalık sabah kahvaltısı buluşmalarına ilimiz Nevşehir Devlet Hastanesi Doğum Servisiyle devam ettik.

Derinkuyu İlçesini Ziyaret Ettik.

Üye ziyaretlerimize Derinkuyu ilçesi Entegre Hastanesi, Toplum Sağlığı Merkezi, 112 Acil Sağlık İstasyonu, Suvermez ve Yazıhüyük Aile Sağlığı Merkezlerini ziyaret ederek devam ettik.

Kozaklı İlçesini Ziyaret Ettik.

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubemiz ilçe ve işyeri gezilerine Kozaklı ilçesi Toplum Sağlığı Merkezi, 112 Acil Sağlık İstasyonu ve Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezini ziyaret ederek devam etti.

Dünya Kadınlar Gününü Kutladık.

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubemiz 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla il merkezi ve ilçe sağlık birimlerinde görev yapan bayan çalışanlar ve vatandaşlarımızın Kadınlar Gününü kutlayarak, çikolata ikramında bulundu.

Türk Bayrağı Dağıttık.

Ülkemizde son günlerde yaşanan terör olaylarını protesto etmek ve tepkimizi göstermek için Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubesi olarak İstiklal Marşı ve Fatiha okuyarak mesaiye başlama eylemimizden önce Türk Bayrağı dağıttık.

Mesaiye İstiklal Marşı Ve Fatiha Okuyarak Başladık.

Son günlerde ülkemizde meydana gelen terör olaylarını kınamak ve tepkimizi belli etmek için Nevşehir Devlet Hastanesi Poliklinikler önünde kamu çalışanları ve vatandaşların katılımıyla mesaiye istiklal marşı ve fatiha okuyarak başladık, basın açıklaması yaptık. Şube Başkanımız Turgay Çetin yapmış olduğu basın açıklamasında;

Sergi Açılışına Katıldık.

Türkiye Kamu-Sen Nevşehir İl Temsilcisi ve Türk Sağlık Sen Nevşehir Şube Başkanı Turgay Çetin, Fotoğraf Sanatçısı Selda Sağlamdin’in Kapadokya fotoğrafları adlı ‘1. Kişisel Fotoğraf Sergisi’ ile Ahşap Yakma Sanatçısı Gözde İşbilir Avşar’ın eserlerinin yer aldığı serginin açılışına katıldı.

Sağlıkta Şiddete Hayır

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubemiz, Çanakkale´de görev yaparken saldırıya uğrayan ve şiddete maruz kalan Dr. Mustafa Aydın Arıkan´a sahip çıktı.

Temsilciler Toplantısı Düzenledik.

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubesi olarak ilçe ve iş yeri temsilcilerimizin katılımıyla temsilciler toplantı düzenledik. Yönetim Kurulu Üyelerimizin de katıldığı temsilci toplantısında sendikamızın faaliyetleri ve çalışmaları hakkında temsilcilerimize bilgiler verildi.

Al Bayraktan Gök Bayrağa Selam Olsun.

Türkiye Kamu Sen Nevşehir İl Başkanlığı tarafından düzenlenen ve Sivil Toplum Örgütleri Platformlarının da destek verdiği Doğu Türkistan'a destek yürüyüşü Nevşehirli vatandaşlarca büyük ilgi gördü.

Taziye Ziyareti

Görevi başında katledilen Dr. Kamil Furtun için bugün saat:09.30 da Nevşehir Devlet Hastanesi Poliklinikler önünde basın açıklaması yaptıktan sonra iş bırakma eylemi gerçekleştiren Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubemiz, öğleden sonra da İdareci, doktor ve sağlık çalışanlarına taziye ziyaretinde bulundu.

Hemşireler Günü Kutlu Olsun.

Türk Sağlık Sen Nevşehir İl Başkanlığı, Nevşehir Sağlık Müdürlüğü, Nevşehir Halk Sağlığı Müdürlüğü ve Türkiye Kamu Hastaneleri Birliği Nevşehir Genel Sekreterliği bünyesinde bulunun bütün sağlık kurumlarında çalışan Hemşirelerin Hemşireler gününü Kutladı.

Sendikamızdan Ermeni Yalanları Konferansı

Türkiye Kamu-Sen Nevşehir İl Temsilciliğimiz “100. yılında Ermeni Yalanları” adlı konferans düzenledi. Prof. Dr. İbrahim Öztek’in konuşmacı olarak katıldığı konferans Kapadokya Kültür Merkezinde gerçekleştirildi. Siyasi parti temsilcileri, sivil toplum örgütleri, öğrenciler, kamu çalışanları ve vatandaşlarımızın katıldığı konferans Başta Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK, silah arkadaşları ve tüm şehitlerimiz için yapılan saygı duruşu ve akabinde İstiklal Marşının okunması ile başladı.

İş Güvencemize Sahip Çıktık.

Türkiye Kamu-Sen Nevşehir İl Temsilciliği olarak Ankara’da düzenlenen “Ek Zammımı Unutma İş Güvenceme Dokunma” mitingine katıldık. Memurların iş güvencelerini ellerinden alıp, tazminatlarını ödedikten sonra kapının önüne koymanın hayalinde olanlara karşı Türk Memuru geleceğine ve iş güvencesine sahip çıktık.

13 Martta İş Bıraktık.

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubemiz 13 Mart İş Bırakma Eylemi dolayısıyla Nevşehir Devlet Hastanesi Poliklinikler önünde basın açıklaması yaparak iş bıraktı.

13 Mart' ta İş Bıraktık

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şube Başkanı Turgay Çetin, Nevşehir Devlet Hastanesi Poliklinikler önünde iş bırakma eylemi ile ilgili basın açıklaması yaptı.

Nevşehir' den İmza Kampanyasına Büyük Destek

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şube Başkanlığı olarak Döner Sermayelerimiz emekliliğe yansıtılsın ve fiili hizmet zammı verilsin adı altında Türk Sağlık Sen Genel Merkezinin düzenlemiş olduğu imza kampanyasını Nevşehir İl Sağlık Müdürlüğü ve Halk Sağlığı müdürlüğün de son standını açtı.

Nevşehir Devlet Hastanesinde İmza Kampanyası

Bütün sağlık çalışanlarının sıkıntısı olan döner sermaye, ek ödeme ve ek ödemelerin emekliliğe yansıtılması ve yıpranma payı (fiili hizmet zammı) verilmemesi ile ilgili olarak Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubemiz, Nevşehir Devlet Hastanesi yemekhanesi önünde imza kampanyası düzenledi.

112'lerde Taşeronlaşmaya Hayır

112 Acil Sağlık İstasyonlarında, hizmet alımına gidilmesi ile ilgili olarak TAP-DER (Tüm ATT ve Paramedikler Derneği) Nevşehir Şube Başkanı Özgür Boyraz ve Türk Sağlık Sen Nevşehir Şube Başkanı Turgay Çetin, ortak basın açıklaması yaptı.

Aile Hekimleri Destekleri İle Sendikamıza Güç Katıyorlar

Türk Sağlık Sen Nevşehir Şubesi ziyaretlerine Aile Hekimleri Ve Aile Sağlığı Çalışanları ile devam ediyor. Türk Sağlık Sen Nevşehir Şube Başkanı Turgay Çetin ve Şube Başkan yardımcısı Denizhan Aksoy Aile Hekimleri ve Aile Sağlığı çalışanlarına yapmış oldukları ziyarette Aile Hekimleri ve Aile Sağlığı çalışanları için Türk Sağlık Sen'in yapmış oldukları mücadeleyi anlattı.