Çağrı Merkezi Hizmetleri Mezunları Atanma İstiyor

Çağrı Merkezi Hizmetleri Mezunları Atanma İstiyor

3499 kodlu Çağrı Merkezi Hizmetleri Mezunları Temsilcileri Derya Aydoğan, Ömer Akboğa, Nurten Çal ve Serhat Demir Genel Başkanımız Önder Kahveci’yi ziyaret ettiler.

Ziyarette, taleplerini ileten genç mezunlar, “112 Çağrı Merkezlerine atanabilmek için 3499 koduyla girdiğimiz Üniversitelerde bu işin eğitimini alıyoruz. Ancak mezun sayımız 22 bine kadar ulaşmışken atamalarımız yapılmıyor. Bizler üniversitede acil çağrı hizmetlerinin nasıl yürütülmesi gerektiğine dair tüm eğitimleri alıyoruz. Talebimiz 112 Çağrı Alıcılığına 3499 kodlu eğitimden mezun olanların atanmasıdır. Sizden bu konuda destek bekliyoruz” dediler.

Genel Başkanımız Önder Kahveci de, “Konfederasyon olarak, mağdur olan her kesime destek veriyoruz. 112 AÇM’lere atanmanız için elimizden geleni yapacağız. Bu konuyu İçişleri Bakanlığımıza ve ilgili tüm bürokratlarımıza ileteceğiz” diyerek sürece destek vereceklerinin sözünü verdi.


BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP EDİN